Tuesday, March 21, 2006

نوروز سال 1385 بر همه شما عزیزان گرامی باد



سرود جاویدان بهاران خجسته باد
از زنده یاد کرامت الله دانشیان


هوا دلپذیر شد - گل از خاک بردمید
پرستو به بازگشت زد نغمه امید

به جوش آمدست خون درون رگ گیاه
بهار خجسته باز
خرامان رسد ز راه

به خویشان - به دوستان به یاران آشنا
به مردان تیزخشم که پیکار میکنند

به آنان که با قلم
نواحی درد را
به چشم جهانیان پدیدار میکنند
بهاران خجسته باد

و این بند بندگی
واین بار فقر و جهل
ز سرتاسر جهان به هر صورتی که هست
نگون و گسسته باد

برای شنیدن سرود روی این لینک بزنید

در نوروز سال 1385 یاد همه انسانهای پاکی که جان خود را برای آزادی انسانهای دیگر بر کف دستشان نهادند و با تن های رنجور و شکنجه شده در برابر دژخیمان ایستادند گرامی باد. یاد همه شهیدان راه آزادی- یاد آنها که در سال 1384 به جرم آزادیخواهی سر به دار شدند- یاد اسماعیل محمدی از اعضای کومه له پدر 5 فرزند که ناجوانمردانه در زندان ارومیه اعدام شد- شوانه قادری جوان کرد که به جرم ایستادگی در برابر مزدوران رژیم جمهوری اسلامی به شنیع ترین وجه زجر کش شد و یاد مجاهد خلق حجت زمانی که پس از 4 سال و نیم شکنجه در زندان گوهردشت به دلیل تن ندادن به مصاحبه و همکاری با انجمن نجات جمهوری اسلامی به دار آویخته شد و هنوز جسدش به خانواده اش تحویل داده نشده است - یاد انسانهایی که به جرم اعتراض به جمهوری اسلامی در جای جای ایران - در اهواز- در سنندج- در بلوچستان- در پیرانشهر و در ماکو به خون خفتند گرامی باد.

سال 1384 سال ننگ برای دولت جمهوری اسلامی و سال افتخار برای مردم ایران بود.
دولت جمهوری اسلامی با انتصاب یک پاسدار آدمکش به ریاست جمهوری و گماردن مامورین وزارت اطلاعات و اعضای سپاه پاسداران و حاکمین شرع دادگاههای قتل عام سال 67 به عنوان اعضای کابینه- شهردار تهران و حتی استانداران و روسای دانشگاهها ترس و وحشت خود را از مردم علنی کرد.
در عوض مردم ایران با اعتصاب غذا- با تحصن- با تظاهرات و با اعتصاب در همه جای ایران خشم و نفرت خود را از دولت جمهوری اسلامی ابراز کردند. از نمونه های بارز این ایستادگی اعتصاب غذاهای مداوم زندانیان سیاسی گوهر دشت کرج - اعتصاب کارگران شرکت واحد و تظاهرات زنان در پارک دانشجو و در مقابل استادیوم آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال است.
امیدوارم که سال 1385 سال تعیین تکلیف رژیم آخوندی باشد. امیدوارم که بتوانیم سایه جنگ خانمان سوزی را که احمدی نژاد و دولتش خواب آن را برای ایران می بینند از کشورمان منحرف کنیم. امیدوارم به دنیا نشان بدهیم که جنگ ما با دولت ایران است و خودمان میتوانیم بدون دخالت خارچی از عهده این دیوانه ها بر بیاییم. امیدوارم در سال 1385 دولت های خارجی دست از حمایت از ملاهای ایران بردارند و با دولت فاشیست ایران قطع رابطه کنند و جلوی تیر خلاص زن ها ی ایران فرش قرمز پهن نکنند . مردم ایران خودشان بلدند تکلیفشان را با ملاها روشن کنند. مردم ایران حق دارند مثل هر انسان دیگری کار کنند و زندگی معمولی و انسانی و به دور از مزاحمت داشته باشند. امیدوارم سال 1385 سال پیوند همه حرکات آزادیخواهانه مردم ایران شود و سالی باشد که زنجیرهای جمهوری اسلامی را از پایمان بکنیم و برای همیشه به دوربیندازیم...

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?