Wednesday, April 19, 2006


ولی الله فیض مهدوی

این عکس ولی الله فیض مهدوی را در دیدگاه دیدم. با نقل مطلبی از وبلاگ احمد باطبی عزیز.
این چهره یک "انسان" است. کسی که نتوانسته است حاکمیت ظلم بر کشورش را تحمل کند . کسی که سالهاست به جرم آزادیخواهی در سیاه چال های رژیم ایران به سر میبرد.

جوان 28 ساله ای که یک کلیه اش از کار افتاده و دچار بیماری شدید پوستی است. جوانی که هر روز به دفتر زندان احضار میشود تا اعدام قریب الوقوعش در 26 اردیبهشت ( و به قولی 6 اردیبهشت) را به او یادآوری کنند. در همه جای دنیا تظاهرات بر پا است. هر روز نامه ها نوشته می شوند و تلفن ها زنگ میزنند تا جان یک انسان آزاده را نجات بدهند.

ولی الله فیض مهدوی در زمان انقلاب یا یک ساله بوده یا کمتر. با این حال حس مسئولیتش در قبال جامعه به او اجازه نداده است که ساکت وآرام بنشیند. جرمش معلوم نیست. اتهامش هواداری از مجاهدین خلق است. مجازاتش اعدام..

زمانی اینجا عکس حجت زمانی( مجاهد خلق) و اسماعیل محمدی ( پیشمرگه کومه له ) را گذاشتیم و خواستار لغو حکم اعدام آنها شدیم. هر دو آن عزیزان را وحشیانه از ما گرفتند. بعضی اصلاح طلبان به زندان رفتند و آمدند و آزاد شدند و دنیا گفت ایران در حقوق بشر پیشرفت کرده است. اما زندانیان سیاسی واقعی جانشان همچنان در خطر است. فقط ما می توانیم نجاتشان دهیم. با پیگیری مستمر.
نگذاریم رژیم جمهوری اسلامی فروغ چشمهای مبارزی دیگر را از ما بگیرد.

برای تماس با سازمانهای حقوق بشر به این صفحه مراجعه کنید:
http://humanrightsorganizations.blogspot.com

همسایه ها یاری کنید.....



تا ما اتم داری کنیم.....




گذشته از این که انرژی هسته ای خوب است یا بد . یا حق ایران است که انرژی هسته ای داشته باشد یا نداشته باشد و گذشته از این که بمب اتم یا انرژی اتمی در دست قاتلین و جنایتکاران با سوابق مشعشع چه عواقبی می تواند داشته باشد می خواهم در باره هارت و پورت های اخیر رژیم ایران کمی بنویسم.

هفته پیش در مراسمی در مشهد با مراسم شادی و پایکوبی اعلام شد که ایران بالاخره مرزهای علم را درنوردیده و توانسته است اورانیم را درحد محدود غنی کند. گاز اورانیوم غنی شده را هم در لوله ای کرده و به این و آن نشان میدهند..

اگر عالمان و دانش پژوهان ایرانی اولین کسانی بودند که توانسته بودند این کاررا بکنند شاید شادی و پایکوبی هم داشت اما اولین کسانی که این کار را انجام دادند دانشمندان امریکایی پروژه مانهاتان در جنگ جهانی دوم بودند. تازه آن پروژه که از صفر شروع شده بود و رقیبشان هم هیتلر بود چند سال بیشتر طول نکشید. . برنامه اتمی ملاها هفتاد سال بعد دارد اعلام میشود. تازه هجده سالش مخفی بود و تا بحال بیست و چند سال طول کشیده همه اش هم تقلبی و از روی نسخه های آقا خان پاکستانی است. رآکتورهایشان را هم که روسی ها ساخته اند. معلوم نیست این جشن و پایکوبی برای چیست؟

هنوز ایران یک مداد نمی تواند بسازد. موتور ماشین هایش مونتاژ خارجی است. . آلودگی آب و هوا و شیوع دوباره بیماری هایی مثل مالاریا و وبا بیداد میکند. سیستم درمانی و اقتصادی و تجاری در سایه آقایان قفل شده است. آن وقت یک پروژه تقلبی را که نسخه اش هم خارجی است می خواهند به زور به عنوان پیشرفت علمی به خورد مردم بدهند.

واقعا که از ملا به جز این هم بعید نیست.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?